תפריט סגור

מדריך קידום אתרים

seo-758264_640

אז מה זה בכלל קידום אתרים?
קידום אתרים הידוע כ-SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש הוא קידום של דפי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל במטרה להביא אותו לדף הראשון תחת ביטויי החיפוש הרלוונטיים לעסק/השירות ולהנות מתנועה חינם של גולשים שמחפשים את המוצר/שירות שאתם מציעים.

במה זה כרוך?
בסדרה של פעולות ושיפורים באתר ומחוץ לאתר בשלל פרמטרים במטרה להתאים אותו ככל האפשר לאלגוריתמים של גוגל.

כמה זמן זה לוקח?
מאוד משתנה וקשור למדד התחרות של אותו התחום של העסק, אם התחרות היא גדולה (יש המון אתרים לאותו הנושא), ייקח יותר זמן, אם התחרות היא קטנה (פחות אתרים מתחרים) ייקח בהרבה יותר מהר.

מתי רואים תוצאות?
אם עושים את הקידום בצורה נכונה אפשר לראות תוצאות במהירות תוך 3-4 חודשים ואפילו פחות ועד שנה.

תהליך קידום האתר – אלו פעולות ושיפורים צריך לעשות בשביל להתקדם בגוגל?
1)
מחקר ביטויים – להבין וללמוד איך הלקוחות שלכם מחפשים את המוצר שלכם בגוגל, באיזה ביטויים הם משתמשים, צריך לעשות מחקר מילים יסודי ולדאוג לשלב את אותן הביטויים באתר שלכם. לדוגמא: אם העסק שלכם מוכר ספות ומישהו מחפש "ספה נפתחת בצבע שחור" אז ליצור עמוד מוצר/קטגוריה תחת הכותרת הזאת ולשלב בה את כל הספות השחורות שלכם.

2) תוכן – כיום בשנת 2020 התוכן הוא המלך! הכי חשוב לגוגל שהתוכן שלכם יהיה מקוריים, איכותיים שידברו לגולש, כאלו שיעניינו את הגולשים שלכם להיכנס ולקרוא את התוכן שלכם (לא תוכן דל), מומלץ לשלב גם תמונות אוירה, סרטונים שיגרמו לגולש להתרשם מהמוצר והשירות שאתם מציעים והכי חשוב להבליט את היתרונות (למה דווקא לבחור בכם ולא אצל אחרים).

3) אופטימיזציה – החלק הקריטי בקידום האתר הוא האופטימיזציה ולהתאים את האתר שלכם לדרישות של גוגל, בין הדברים החשובים ביותר שמשפיעים באופן תדיר על הדירוגים הם:

א) מהירות האתר שלכם – חשוב שיעלה מאוד מהר (לא יותר מ2 שניות), ניתן לשפר את זמני האתר ע"י בחירת עיצוב נקי ולא כבד, העלאת תמונות לא גדולות/להוריד את איכות התמונה, להשתמש בתוספי מטמון, להימנע מיותר מדיי סרטונים וכו.

ב) מובייל – להתאים את האתר שלכם למובייל, שיהיה נוח וקל לגלוש באתר דרך הניידים.

ג) אבטחת האתר (SSL) – כיום אבטחה של אתרים חשובה מאוד לגוגל, אתרים שהם לא מאובטחים ירדו בדירוגים מאז העדכון האחרון של גוגל, חשוב לדאוג לאבטחת SSL, כיום אתרים שהם לא מאובטחים גוגל מציגה אזהרה בדפדפן לפני כל כניסה של אתר שהוא לא מאובטח.

ג) כותרות ותיאורים – דאגו לשלב כותרות H1 וH2 בדפי האתר עם מילות המפתח הרלוונטיות לעסק, וגם תגיות טייטיל ודסקריפשן ייחודיות, כאלה שיגרמו למשתמשים להקליק עליכם בתוצאות החיפוש.

ב) קישורים – עניין הקישורים קריטי לקידום האתר, חשוב לקבל לינקים מאתרים סמכותיים, חזקים ומנישה שמתאימה לעסק שלכם, אל תסתפקו באתרים שקל להוציא מהם קישורים (כגון אתרי מאמרים, פורומים שמוצפים בספאם וכו').

ועוד ועוד..

עד כאן המדריך שלנו להיום, מוזמנים לקרוא מדריכים נוספים בבלוג שלנו!

משרד הפרסום "דיימונד דיגיטל" מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים, בגיוס לקוחות והגעה לקהלים חדשים. רוצה שנמקסם לך את המכירות בעסק?
מוזמן לשוחח איתנו על קידום אתרך בגוגל>> 050-242-4232

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button