תפריט סגור

קידום ממומן בגוגל PPC | פרסום בגוגל

מערכת הפרסום של גוגל "Google ads" מאפשרת למפרסמים להפיץ את המודעה שלהם מעל תוצאות החיפוש הרגילות של גוגל ולהגיע לקהל פוטנציאלי של אנשים שמחפשים מוצרים ושירותים שונים בגוגל.  בנוסף "רשת המדיה" של גוגל מאפשרת פרסום יזום באלפי אתרים ואפליקציות שמוקצים בהם שטחים לפרסומות של גוגל. ביניהם: מאקו, וואלה,מעריב,ישראל היום, y-net יוטיוב ועוד.
המערכת פועלת בשיטת PPC-Pay Per Click במסגרתו הלקוח משלם רק כשהגולש הקליק על המודעה.

חבילת קידום ממומן עכשיו במבצע מיוחד!
₪1000 לחודש | ללא חוזה מחייב
* התקנת כלי למניעת הונאת קליקים
*מדידה ומעקב אחר השיחות והלידים
*דו"ח חודשי ושקיפות מלאה

לקבלת הצעת מחיר


ניתן לפרסם בגוגל לקהל יעד רלוונטי על פי אינספור מאפיינים:
תחומי עניין | נושאים | מילות מפתח | מיקומים
מגדר – זכר/נקבה | מצב משפחתי
קבוצות גיל | מיקום גיאוגרפי
שפה |מכשירים | מיילים ועוד

איך עובדת שיטת הפרסום של גוגל?
בניגוד לקידום ממומן בפייסבוק הנעשה באופן "אקטיבי" (PUSH) "דחיפה", שבוא דוחפים את המסרים לגולש בפייסבוק, בגוגל שיטת הפרסום היא "פאסיבית" (PULL) שבוא הגולש מחפש אחר שירות או מוצר מסוים בגוגל ולפיה מוצגות לו מודעות רלוונטיות.

 

סוגי מודעות בגוגל

1) מודעת טקסט – כל מי שמבצע חיפוש בגוגל באמצעות ביטוי מסוים.
תוצאות ממומנות גוגל

2) מודעות ויזואליות – פרסום מודעות באנרים ברשת המדיה של גוגל הכוללת אלפי אתרים ואפליקציות
שמוקצים בהם שטחים לפרסומות של גוגל. ביניהם: מאקו, וואלה, ישראל היום, y-net יוטיוב ועוד
באנר רשת המדיה של גוגל

3) רימרקטינג (שיווק מחדש) – הצגת מודעות לגולשים שכבר נכנסו לאתר, או כאלה שלא השלימו רכישה/פעולה רצויה. נצבע אותם ו'נרדוף' אחריהם ברשת עם מודעות מותאמות עד שנהפוך אותם ללקוחות.

תהליך ניהול הקידום הממומן בגוגל – מה מתבצע בפועל?

אפיון מורחב ובניית פרסונה לאפיון של קהל היעד
החלק החשוב ביותר בהצלחת מסע פרסום הוא הבנת שירותי העסק, השוק וקהל הלקוחות. בפגישת ההיכרות נלמד על השירותים העסקיים, המתחרים ונבנה יחד פרסונה לאיפיון קהל היעד.

מחקר קהלים ומתחרים
מסע פרסום מוצלח מורכב מבחירה נכונה של קהל היעד, כאלה שיביאו ללקוחות פוטנציאלים ולמכירה. אנחנו נבצע עבודת מחקר מקיפה שבא נאפיין וננתח יחדיו את קהל היעד. בנוסף נחקור את המתחרים.

קריאייטיב וקופי
מודעה זכירה ומניעה לפעולה תסייע להצלחת הקמפיין והגדלת שורת המכירות, זאת באמצעות העברת המסר הרצוי באופן המדויק לקהלי היעד הנבחרים.

קביעת אסטרטגיה
לאחר שלמדנו על העסק וביצענו את עבודת המחקר המקיפה שכוללת את מחקר הלקוחות, השוק והמתחרים נקבע אסטרטגיה שיווקית ופעולות להשגת המטרות.

שיפור חווית המשתמש
שיפור נראות האתר/דף הנחיתה תביא לחווית משתמש מקסימלית ותגדיל את זמן השהייה ומספר הלידים. אנחנו ניתן טיפים והמלצות בפעולות שיניעו את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה כגון: טקסט שמניע לפעולה (מבצעים וכו'), המלצות לתוכן עשיר, צ'אט אוטומטי, כפתור ווטסאפ, לחצן התקשרות, סרטונים ועוד.

מדידה
אנחנו נחבר את האתר לגוגל אנליטיקס (הכלי הפופולרי של גוגל) וכלי מדידה נוספים שיאפשרו לנו לקבל נתונים סטטיסטיים על קהל המבקרים, לנתח את התנהגותם וללמוד תובנות רבות שיתרמו להצלחת הקמפיין.

בקרה ותחזוקה שוטפת
הצלחת הקידום דורשת בקרה ותחזוקה מתמדת. לאורך כל תהליך הקידום נמדוד, ננתח ונשפר את הביצועים. בנוסף אנחנו נעזרים בכלים טכנולוגיים שמסייעים לנו לבצע אופטימיזציה ולייעל את התהליכים.
חלק מהכלים הטכנולוגיים איתם אנחנו משתמשים:
כלי למניעת הונאת קליקים
כלי למדידת שיחות

שקיפות
אנחנו מאמינים בעבודה בשקיפות מלאה בכל תהליך הקידום. בכל תחילת חודש נשלח דו"ח חודשי מפורט הכולל את כמות המבקרים, עלויות, ומספר הלידים.

Call Now Button
פתח את הצ'אט
1
הודעה חדשה מ-אלדר
שלום, שמי אלדר מנהל המשרד, רוצה שאחזור אליך בטלפון ונתייעץ על קידום אתרך?