תפריט סגור

פרסום ברשתות חברתיות

איך לפרסם בפייסבוק
זה לא סוד שפייסבוק ואינסטגרם הפכו בשנים האחרונות לכלי רב עוצמה. באמצעות יכולות טירגוט הקהל המתקדמות שלה ניתן להעביר מסרים בצורה מדויקת לקהלי היעד שהגדרנו. ניתן לפרסם ברשתות החברתיות – פייסבוק ובאינסטגרם לקהל יעד רלוונטי על פי אינספור מאפיינים ספציפיים: תחומי עניין, דפים מועדפים, מגדר – זכר/נקבה, מצב משפחתי, קבוצות גיל, מיקום גיאוגרפי, שפה, מספרי טלפון, מיילים ועוד.
התשלום לפייסבוק על הפרסום הוא פר קליק/תשלום לכל אלף חשיפות.

לקבלת הצעת מחיר

ניתן לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם לקהל יעד רלוונטי על פי אינספור מאפיינים ספציפיים:
תחומי עניין
דפים מועדפים
מגדר – זכר/נקבה
מצב משפחתי
קבוצות גיל
מיקום גיאוגרפי
שפה
טלפונים, מיילים ועוד

איך עובדת שיטת הפרסום של פייסבוק?
בניגוד לקידום ממומן בגוגל הנעשה באופן "פאסיבי" (PULL), שבוא הגולש מחפש אחר שירות או מוצר ולפיה מוצגות לו מודעות רלוונטיות, בפייסבוק שיטת הפרסום היא "אקטיבית", "דחיפה" –  (PUSH) לדחוף את המסרים שלכם בניוזפיד לקהל היעד המתאים.

סוגי המודעות בפייסבוק
1) מודעות דינמיות – כמו רימרקטינג, המודעות פונות לגולשים על סמך פעילות קודמת שלהם
באתר והן מתוזמנות בזמן הנכון לגולש.

2) מודעות לייצור לידים – מודעות חכמות לייצור לידים, למעשה הן מאפשרות לגולש לראות פרטים על ההצעה/מבצע ולהשאיר פרטים מבלי לצאת מפייסבוק.

3) מודעות קאנבס – מודעות המותאמות למובייל בלבד, הן דומות לדף נחיתה עצמאי בתוך פייסבוק ומאפשרות לקבל מידע נוסף, תמונה, סרטון וכפתור הנעה לפעולה בסיום.

4) מודעות ליצירת לייקים בדף – מודעות המעודדות את הגולש לעקוב אחרי הדף ובכך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלי בדף העסקי.

5) מודעות וידאו – באמצעות מודעות וידאו ניתן ליצור אינטראקציה נוספת עם הקהל ולטרגט אותו על סמך זמן השניות הנצפה בסרטון ולשלב את קהל הרימרקטינג.

תהליך הקידום ברשתות החברתיות – מה מתבצע בפועל?

אפיון מורחב ובניית פרסונה לאפיון של קהל היעד
החלק החשוב ביותר בהצלחת מסע פרסום הוא הבנת שירותי העסק, השוק וקהל הלקוחות. בפגישת ההיכרות נלמד על השירותים העסקיים, המתחרים ונבנה יחד פרסונה לאיפיון קהל היעד.

מחקר קהלים
מסע פרסום מוצלח מורכב מבחירה נכונה של קהל היעד, כאלה שיביאו ללקוחות פוטנציאלים ולמכירה. אנחנו נבצע עבודת מחקר מקיפה שבא נאפיין וננתח יחדיו את קהל היעד. בנוסף נחקור את המתחרים.

קריאייטיב וקופי
מודעה זכירה ומניעה לפעולה תסייע להצלחת הקמפיין והגדלת שורת המכירות, זאת באמצעות העברת המסר הרצוי באופן המדויק לקהלי היעד הנבחרים.

קביעת אסטרטגיה
לאחר שלמדנו על העסק וביצענו את עבודת המחקר המקיפה שכוללת את מחקר הלקוחות, השוק והמתחרים נקבע אסטרטגיה שיווקית ופעולות להשגת המטרות.

שיפור חווית המשתמש
שיפור נראות האתר/דף הנחיתה תביא לחווית משתמש מקסימלית ותגדיל את זמן השהייה ומספר הלידים. אנחנו ניתן טיפים והמלצות בפעולות שיניעו את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה כגון: טקסט שמניע לפעולה (מבצעים וכו'), המלצות לתוכן עשיר, צ'אט אוטומטי, כפתור ווטסאפ, לחצן התקשרות, סרטונים ועוד.

מדידה
אנחנו נחבר את האתר לגוגל אנליטיקס (הכלי הפופולרי של גוגל) וכלי מדידה נוספים שיאפשרו לנו לקבל נתונים סטטיסטיים על קהל המבקרים, לנתח את התנהגותם וללמוד תובנות רבות שיתרמו להצלחת הקמפיין.

בקרה ותחזוקה שוטפת
הצלחת הקידום דורשת בקרה ותחזוקה מתמדת. לאורך כל תהליך הקידום נמדוד, ננתח ונשפר את הביצועים. בנוסף אנחנו נעזרים בכלים טכנולוגיים שמסייעים לנו לבצע אופטימיזציה ולייעל את התהליכים.

שקיפות
אנחנו מאמינים בעבודה בשקיפות מלאה בכל תהליך הקידום. בכל תחילת חודש נשלח דו"ח חודשי מפורט הכולל את כמות המבקרים, עלויות, ומספר הלידים.

Call Now Button
פתח את הצ'אט
1
הודעה חדשה מ-אלדר
שלום, שמי אלדר מנהל המשרד, רוצה שאחזור אליך בטלפון ונתייעץ על קידום אתרך?