תפריט סגור

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

הכל על שיווק באינטרנט

אם יש לכם עסק, זה לא יהיה הימור פרוע להניח שאתם רוצים להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאלים, למכור יותר ולהפוך את העסק שלכם לרווחי יותר. אם עד לפני כמה שנים הייתם עושים את זה באמצעות פרסומות ברדיו, שלטי חוצות או פרסום בעיתונים, אנחנו מזמינים אתכם לעבור איתנו אל שנת 2022 ואל כוח השיווק שמוכיח את עצמו בצורה הטובה ביותר והוא שיווק באינטרנט.

 

אז מה זה שיווק באינטרנט?

חשבו על עצמכם כלקוחות, הפעולה הראשונה שאתם בוודאי עושים כאשר ברצונכם לקנות מוצר, היא מן הסתם חיפוש פשוט בגוגל. כך בדיוק עושים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כשהם מחפשים לקנות שירות בדיוק כמו שאתם מוכרים ובשל כך שיווק אינטרנטי חשוב כל כך וכמעט היחידי שרלוונטי בעשור השני של המאה ה-21 וידוע ש'אם אתה לא שם, אתה פשוט לא קיים' לכן היום כל עסק חייב שיווק באינטרנט.

 

אז איך עושים את זה נכון?

יופי, הבנו שהיום שיווק באינטרנט חשוב, השאלה איך הופכים את זה מעול, לכלי מועיל.

בעבר התבסס רוב השיווק האינטרנטי על פרסומות ממומנות, כאלה שהיו קופצות בפיד בפייסבוק או בראש רשימת החיפושים בגוגל תחת המילה 'פרסומת'. זו הייתה אסטרטגיה שיווקית שמהר מאוד מיצתה את עצמה כשהלקוחות החלו פשוט להתעלם מהמודעות האלה.

 

ככה מעבירים את התיאוריה למציאות בשני צעדים פשוטים:

  1. משקיעים בבניית אתר אינטרנט – כבר אמרנו: אם אתה לא שם, אתה לא קיים ואתם בהחלט רוצים להיות שם. אבל לא מספיק אתר, חשוב מאוד להשקיע בנראות שלו ובעיקר בעיקר באמינות שלו.
  2. משקיעים בבניית אתר אינטרנט – כבר אמרנו: אם אתה לא שם, אתה לא קיים ואתם בהחלט רוצים להיות שם. אבל לא מספיק אתר, חשוב מאוד להשקיע בנראות שלו ובעיקר בעיקר באמינות שלו.
  3. יוצרים אמינות – שימו את עצמכם שוב בנעלי הלקוח שמחפש שירות בגוגל, איזו תוצאה תהיה האמינה ביותר מבחינתכם כלקוחות, האם זו שנמצאת בפרסומת של גוגל או אולי זו בדף תוצאות מספר 14 או דווקא זו שמופיעה ראשונה ברשימה? קל לנחש שזו שתופיעה בראש רשימת התוצאות ולא תהיה מוגדרת כפרסומת היא זו שתהיה האמינה ביותר וזו שבסוף תבחרו ולכן חשוב מאוד להגיע כמה שיותר גבוה ברשימת התוצאות בגוגל.

 

טכניקות השיווק המקובלות:

  1. אתרי מדיה חברתית –  פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו', המספקים הזדמנות מעולה לפרסם ללקוחות פוטנציאליים באמצעות שיתוף תוכן מקורי ויצירת אינטראקציות עם קהלי היעד הנבחרים.
  2. קידום אורגני SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) –
  3. פרסום בגוגל ממומן PPC (תשלום פר קליק)
  4. שיווק באמצעות תוכן
  5. אתרי בלוגים
  6. דואר אלקטרוני
  7. ניוזלטרים

 

איך יוצרים את האמון?

  • אמון – יצירת אמון היא עבודה אבל היא שווה את התוצאה כיוון שבאמצעותה אפשר להגיע ללקוחות בצורה הטבעית והנכונה ביותר. בשפה המקצועית נקרא לזה קידום אתרים אורגני באינטרנט.
  • כלים – באמצעות שילוב של כמה כלים, ביניהם אופטימיזציה, תוכן איכותי, מדריכים, טיפים, קישור לרשתות חברתיות, קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר, התאמה של האתר למובייל ועוד גורמים, מקפיצים את האתר גבוה בתוצאות החיפוש והופכים אותו לאמין יותר בעיניי הלקוח הפוטנציאלי.

מומחי שיווק באינטרנט של חברת קידום אתרים "דיימונד דיגיטל", מספרים כי כאשר משקיעים בתוכן הנכון, באופטימיזציה של האתר והתאמתו למנועי החיפוש, בתוכן איכותי שמדוייק בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות, בהתאמת האתר לכל סוגי הדפדפנים – גם אלה של הטלפונים הסלולארים וגם אלה שבמחשב, ועוד פעולות חשובות לא פחות, התהליך עשוי להיות ארוך, אבל התוצאה הסופית היא הטובה ביותר האפשרית.

ההשקעה הראשונית היא אולי גדולה יותר שפכן היא תהליכית ודורשת בניית שם של האתר, אבל כל בעל מותג יגיד שתחזוק של מוצר מצליח ושמירת האמון של הלקוח לאחר שנשבה בקסמו של המותר הוא השלב הקל יותר ביחס לבניית האמון והשלב הראשוני, אבל בלי ההשקעה הראשונית – לא היה לקוח.

רוצים לקחת את השיווק שלכם צעד אחד קדימה? בשנת 2022 האינטרנט הוא המקום לעשות זאת.

רוצים להבין איך לעשות שיווק מנצח? הנה התורה כולה במשפט אחד: קידום אורגני באמצעות זו אולי ההשקעה החכמה והנכונה ביותר במאה ה-21. אפשר לנסות לבד אבל עדיף לבחור את הגורם המתאים ביותר עבורכם, שמתמחה, מבין ומנוסה – בקידום אתרים.

המאמר בשיתוף seofast

מדריכים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.